Splošni pogoji

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine biobrazda.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami (ZVPNPP) in Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT) ter mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Spletna trgovina biobrazda.si je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku.

Upravlja ga podjetje Biobrazda trgovina - proizvodnja, Damjan Čamernik s.p. v nadaljevanju ponudnik. Uporabnik je oseba, ki uporablja sistem, torej kupec v spletni trgovini. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine biobrazda.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in uporabnikom/kupcem.

Vsebine, ki so dostopne uporabnikom te spletne strani, so stvaritve, varovane kot avtorska dela v skladu z določbami Zakona o avtorskih in sorodnih pravicah (Ur. l. RS, 21/1995 in spr.) ter drugimi veljavnimi predpisi. Imetnik avtorskih in morebitnih drugih pravic na navedenih avtorskih delih je podjetje Biobrazda trgovina - proizvodnja, Damjan Čamernik s.p.

Brez izrecnega pisnega dovoljenja podjetja Biobrazda trgovina - proizvodnja, Damjan Čamernik s.p. uporabnikom spletne strani biobrazda.si ni dovoljeno nikakršno reproduciranje, distribuiranje, prenašanje, predvajanje, prikazovanje ali drugačna javna priobčitev avtorskih del, vsebovanih na tej spletni strani.

Varovanje osebnih podatkov:

Lastnik spletne trgovine biobrazda.si se zavezuje, da bodo zbrani osebni podatki uporabljeni v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov in ne bodo posredovani tretjim osebam. Za potrebe dostave bomo Vaše podatke zaupali dostavni službi. Kupec lahko kadarkoli zahteva, da podjetje Biobrazda trgovina - proizvodnja, Damjan Čamernik s.p. trajno preneha uporabljati njegove osebne podatke. Z uporabo spletne strani se hkrati tudi strinjate z navedenimi pogoji uporabe vaših osebnih podatkov. Več o varovanju osebnih podatkov na: povezava do pravilnika o zasebnosti.


Glavne zahteve in osnovni pomen besed

Prodajalec je podjetje Biobrazda trgovina - proizvodnja, Damjan Čamernik s.p., Pod Lovrencem 1, Dragomer, 1351 Brezovica. Kupec je oseba ali podjetje, ki je s prodajalcem sklenil kupoprodajno pogodbo, ustno ali pisno naročil blago, oziroma ob nakupu prejel od prodajalca račun. Kupec z oddajo naročila, sprejme te prodajalčeve splošne pogoje poslovanja. Kupec in prodajalec sta se dolžna držati splošnih pravil poslovanja. Pogodba o naročilu se hrani na sedežu podjetja in je na voljo samo pooblaščenim uradnim osebam. Kupec ima pravico, da odstopi od pogodbe v roku 14-ih dni od dneva nakupa.


Naročilo blaga / Sklenitev pogodbe / Preklic naročila

S klikom na gumb "Potrdi naročilo" se zavezujete k plačilu in prevzemu blaga. Kupec je po Obligacijskem zakoniku dolžan naročen paket prevzeti in zanj plačati odkupnino.

  • Preklic naročila

V primeru napake, lahko kupec brez dodatnih stroškov prekliče naročilo do 13. ure na dan naročila. Preklic naročila mora kupec poslati na naslov: info@biobrazda.si . V primeru da kupec v tem roku ne posreduje preklica naročila, pomeni, da je pogodba o nakupu izdelkov med kupcem in prodajalcem nepreklicno sklenjena.

Cene in plačilo

Vse cene vsebujejo zakonsko določen DDV. Vse cene so izražene v € (EUR). Pridružujemo si pravico do spremembe cen, brez predhodne najave.


Plačilo je možno :

  • Plačilo po UPN (predračun)
  • Ob prevzemu blaga v gotovini poštnemu uslužbencu ( provizijo plačila preko pošte krije kupec sam po veljavnem ceniku Pošte Slovenije)
  • Plačilo preko storitve PayPal (več o kartičnih plačilih in plačilnem sistemu Paywiser si lahko preberete na povezavi www.paywiser.eu)


Vse cene artiklov so v eurih (EUR) in vse cene vključujejo DDV.

Artikli na spletnem mestu niso namenjeni otrokom.

Količino artiklov, ki jih lahko naenkrat ali v določenem obdobju kupite lahko vsak čas omejimo. Artiklov ne smete kupovati z namenom, da bi jih preprodajali naprej z namenom ustvarjanja dobička in je takšna preprodaja ali druga uporaba z namenom ustvarjanja dobička prepovedana. Prav tako je prepovedana vsaka predelava, kopiranje ali drugo posnemanje artiklov ali drugih vsebin na spletni strani.


Kdaj je sklenjena kupoprodajna pogodba?

Kupoprodajna pogodba je med vami in nami sklenjena, ko na elektronski naslov, ki ste ga navedli, prejmete sporočilo o potrditvi naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksni in veljajo tako za nas kot za vas kot kupca.

Kupoprodajno pogodbo predstavlja sporočilo o potrditvi naročila skupaj s temi Pogoji poslovanja. 


Plačilo mora biti izvedeno najkasneje v 24 urah po tem, ko potrdite nakup oziroma v 5 dneh od prejema predračuna v primeru plačila po predračunu (UPN). Če iz kakršnegakoli razloga vaše plačilo za artikle ne bo izvršeno v 24 urah (oziroma v 7 dneh v primeru plačila po predračunu, oziroma ob prevzemu naročila v primeru plačila po povzetju) po prejemu sporočila o potrditvi naročila, se šteje kupoprodajna pogodba za razvezano. O tem vas bomo obvestili na elektronski naslov. Z obdelavo naročila in njegovo dobavo bomo pričeli po prejemu plačila.

Račun za opravljen nakup vam bomo poslali na vaš elektronski naslov ali pa ga boste prejeli ob dostavi.


 Obdelava naročila

 Za naročila nad navedeno vrednostjo je obdelava naročila in pakiranje brezplačno.

Dostava artiklov:

 Artikle odpošljemo kar najhitreje po tem, ko je sklenjena kupoprodajna pogodba in ko je izvršeno plačilo za blago.

Naročila dostavljamo le po Sloveniji. V nobenem primeru ne odgovarjamo za to, da bodo artikli dostavljeni v običajnem predvidenem roku za dostavo. Navedeni roki so informativne narave.


Predvideni čas dostave po Sloveniji je običajno med 1 in 3 delovnih dni, razen če je za posamezne izdelke označen daljši predviden dostavni rok (v tem primeru bo celotno naročilo dostavljeno v takšnem predvidenem daljšem roku). Blago pošiljamo preko podjetja Pošta Slovenije, s katerim imamo sklenjeno pogodbo.


Razprodani izdelki

V posameznih primerih se lahko zgodi, da vam katerega od naročenih izdelkov ne moremo poslati, ker je razprodan in ga trenutno ni na zalogi, zato vas prosimo za razumevanje.

 

Pravica, da odstopite od pogodbe, če ste potrošnik :

Če ste potrošnik (tj. fizična oseba, ki ste kupili artikel za namene, ki so izven vaše pridobitne ali poklicne dejavnosti), ste upravičen do pravic iz te točke.

Imate pravico, da nam v 14 dneh od dneva, ko prejmete oziroma prevzamete artikel, sporočite, da odstopate od kupoprodajne pogodbe. Če ste z enim naročilom naročili več artiklov, začne rok za odstop od pogodbe teči z dnem, ko prejmete oziroma prevzamete zadnjega od artiklov. Za odstop ne rabite navesti nobenega razloga. Šteje se, da ste podali odstopno izjavo pravočasno, če jo pošljete v navedenem roku, določenem za odstop od pogodbe.


Odstop od pogodbe nam sporočite z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopate od pogodbe, na e-naslov info@biobrazda.si in pošljete na prej navedeni e-naslov.

V primeru odstopa od pogodbe nam prejeti artikel pošljite po pošti na naslov Biobrazda-trgovina-proizvodnja, Damjan Čamernik s.p., Pod Lovrencem 1, 1351 Brezovica.

Artikel nam morate vrniti nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala brez vaše krivde. Do trenutka odstopa od pogodbe artiklov ne smete neovirano uporabljati, temveč samo toliko, da lahko opravite ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in sicer v obsegu, kakor bi to lahko preverili ob nakupu v fizični trgovini. Če bi se vrednost artiklov zmanjšala kot posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja artiklov, odgovarjate za takšno zmanjšanje vrednosti vi.

Edini strošek, ki vas bremeni v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga.

Ker podjetje Biobrazda trgovina-proizvodnja, Damjan Čamernik s.p. ne posluje z gotovino,

lahko vračilo potrošniku izvajamo le na transakcijski račun. Pri tem potrošnika naprošamo, da v obrazec navede transakcijski račun, kamor bo vrnjen denar.

Artikel nam morate vrniti najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe. Šteje se, da ste nam pravočasno vrnili artikel oziroma artikle, če jih pošljete pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

Vračilo opravljenih plačil (vključno s prvotnimi stroški dostave naročila, če vračate celotno naročilo), bomo izvedli takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vračila vplačil vršimo na pisno sporočeni TRR kupca.

Pridržujemo si pravico, da zadržimo vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega artikla oziroma artiklov ali dokler nam ne predložite dokazila, da ste artikel oziroma artikle poslali nazaj. Ker ne poslujemo z gotovino, žal ne moremo sprejeti pošiljk z odkupnino.

Prosimo, da paket pošljete navadno ali priporočeno.

Če ste kupili artikle, ki tvorijo komplet, lahko odstopite od pogodbe le za celoten komplet.


Reklamacija

Kupec lahko blago reklamira v osmih (8) dneh od nakupa, če je izdelek napačen ali pa ima napako. Kupec lahko zahteva zamenjavo izdelka ali vračilo denarja. Reklamacijo nam kupec sporoči na naslov: info@biobrazda.si, ali na telefon  01 / 75 65 196 . Kupec mora blago nepoškodovano in v nespremenjeni količini odposlati ponudniku/podjetju v 14 dneh po oddanem sporočilu, da odstopa od pogodbe. Vrnjenemu blagu mora priložiti kopijo originalnega računa in izpolnjen obrazec za reklamacijo (obrazec). 

V primeru reklamacije izdelka (poškodovan, napačen..) krijemo stroške vračila paketa, ki ne sme presegati 3,70 €, kot znaša vračilo po ceniku Pošte Slovenije za priporočeno vrnjen paket. 

V primeru, da je prišlo do poškodbe paketa med transportom, ga takoj reklamirajte pri poštarju in nas o reklamaciji obvestite na info@biobrazda.si ali 01 / 75 65 196 .

Obrazec za reklamacijo

Varovanje podatkov

Podatki, ki jih posreduje kupec, so strogo zaupni in se obravnavajo v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur.l. RS št. 59/1999, 57/2001, 59/2001-popr.) in Zakonu o varstvu potrošnikov – ZVPot-UPB1 (uradno prečiščeno besedilo – Uradni list RS, št. 14/03). Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik tako, da poskrbi za varnost in zaščito svojega uporabniškega imena in gesla.


Pritožbe in spori

Ponudnik Biobrazda trgovina - proizvodnja, Damjan Čamernik s.p. spoštuje veljavne predpise s področja varstva potrošnikov in ima vzpostavljen učinkovit sistem obravnavanja pritožb ter ima določeno osebo, s katero se v primeru težav kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Kupec se v primeru težav lahko po pomoč obrne na tel. št.: 01 / 75 65 196 . Pritožbo lahko kupec odda na elektronski poštni info@biobrazda.si ali priporočeno na naslov Biobrazda trgovina - proizvodnja, Damjan Čamernik s.p., Pod Lovrencem 1, Dragomer, 1351 Brezovica. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in v nadaljnjih osmih dneh obvestil kupca o poteku postopka. Ponudnik si bo prizadeval po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med ponudnikom in kupcem izključno pristojno sodišče kupčevega stalnega prebivališča.

Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.


Določila, ki jih spoštujemo:

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Pogoji, roki in postopek za uveljavljanje pravice do odstopa od pogodbe brez navedbe razloga...

... z uveljavitvijo pravice do odstopa od pogodbe iz 43.č člena

(1) Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Pri tem lahko potrošnika bremenijo le stroški iz sedmega odstavka 43.d člena tega zakona .

7. odstavek (43.d člen: -) (7) Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga, razen če te stroške krije podjetje ali če podjetje predhodno ne seznani potrošnika, da ga bremeni ta strošek.

(2) Pri prodajni pogodbi začne odstopni rok iz prejšnjega odstavka teči z dnem, ko:

  • potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad blagom,
  • potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad zadnjim kosom blaga, če je predmet pogodbe več kosov blaga, ki jih potrošnik naroči v enem naročilu,
  • potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad zadnjo pošiljko ali kosom blaga, če je dostava blaga sestavljena iz več pošiljk ali kosov,
  • potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad prvim kosom blaga, če je dostava blaga v določenem obdobju redna.

(3) Pri pogodbi o opravljanju storitev začne odstopni rok iz prvega odstavka tega člena teči z dnem sklenitve pogodbe.

(4) Pri pogodbah o dobavi vode, plina ali električne energije, če se ti ne prodajajo v omejeni prostornini ali določeni količini, daljinskega ogrevanja ali digitalne vsebine, ki ni zapisana na otipljivem nosilcu, začne odstopni rok iz prvega odstavka tega člena teči z dnem sklenitve pogodbe.

(5) Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe iz prvega odstavka tega člena pri teh pogodbah:

1.     o blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;

2.     o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;

3.     o blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;

4.     o opravljanju storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;

5.     o dobavi zapečatenih avdio- ali videoposnetkov in računalniških programov, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat;

6.     o dobavi časopisov, periodičnega tiska ali revij razen pri naročniških pogodbah za dobavo takih publikacij;

7.     o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat;

8.     o dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;

9.     o dobavi alkoholnih pijač, katerih cena je dogovorjena ob sklenitvi prodajne pogodbe in ki se lahko dostavijo po 30 dneh, njihova dejanska vrednost pa je odvisna od nihanj na trgu, na katera podjetje nima vpliva;

10.     sklenjenih na javnih dražbah;

11.     pri katerih je potrošnik izrecno zahteval obisk podjetja na domu zaradi izvedbe nujnega popravila ali vzdrževanja. Če podjetje pri takem obisku opravi še dodatne storitve, ki jih potrošnik ni izrecno zahteval, ali dostavi blago, ki ne predstavlja nadomestnih delov, nujno potrebnih za vzdrževanje ali popravilo, ima potrošnik za navedene dodatne storitve in blago pravico do odstopa od pogodbe;

12.     o nastanitvi, ki ni namenjena stalnemu bivanju, prevozu blaga, najemu vozil, pripravi in dostavi hrane, ali storitvah za prosti čas, pri katerih se podjetje zaveže, da bo izpolnilo svojo obveznost ob točno določenem datumu ali v točno določenem roku;

13.     o dobavi digitalne vsebine, ki se ne dostavi na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

... prenehajo obveznosti strank glede:

  • izpolnjevanja pogodbe ali
  • sklenitve pogodbe, kadar je dal ponudbo za sklenitev pogodbe potrošnik.

(2) V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.

(3) Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

(4) Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja podjetje.

(5) Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

(6) Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu iz prvega odstavka 43.č člena tega zakona, razen če podjetje ponudi, da samo prevzame vrnjeno blago. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

(7) Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga, razen če te stroške krije podjetje ali če podjetje predhodno ne seznani potrošnika, da ga bremeni ta strošek.

(8) Kadar je pri pogodbi, sklenjeni zunaj poslovnih prostorov, blago dostavljeno na dom ob sklenitvi pogodbe, ga podjetje prevzame na lastne stroške, če zaradi narave blaga ni mogoče vračilo na običajen način po pošti.

(9) Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Potrošnik ne odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če ga podjetje ne seznani s pravico do odstopa od pogodbe skladno s 4. točko prvega odstavka 43.b člena.

10) Potrošnik z uveljavljanjem pravice do odstopa od pogodbe ne prevzema nobenih obveznosti razen obveznosti iz tega člena ter četrtega odstavka 43.d člena in a43.e člena tega zakona .

 

Potrošnik mora najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago. Potrošnik vrne blago na naslov: Biobrazda trgovina - proizvodnja, Damjan Čamernik s.p., Pod Lovrencem 1, Dragomer, 1351 Brezovica.

Po prejemu blaga podjetje potrošniku skladno z zakonom vrne vsa opravljena plačila. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Stranka mora obvezno v roku 14 dni javiti na naslov info@biobrazda.si namero, da bo izdelek vrnila, mi pa bomo poslali navodila za vračilo. Stranka ima potem še 14 dni časa, da izdelek vrne na naš naslov. V nasprotnem primeru žal denarja ne moremo vrniti.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede z nakazilom na njegov transakcijski račun.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil uporabljen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek.

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo) . 

Kot ponudnik blaga in storitev, ki omogočamo spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavljamo elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo tukaj.


  Obvestilo o izdaji računa




Omejitev in izključitev odgovornosti

Za pravilnost in ažurnost podatkov, ki nam jih posredujete v okviru spletnega mesta, ste odgovorni sami in mi ne prevzemamo nobene odgovornosti za kakršnekoli posledice, ki bi utegnile nastati, kot posledica napačnih podatkov.

Ne nosimo nobene odgovornosti za nakupe na drugih spletnih mestih, do katerih bi dostopali preko morebitnih spletnih povezav, ki se nahajajo v naši spletni trgovini. Če opravite kakršen koli nakup na drugem spletnem mestu, do katerega bi dostopali preko naše spletne trgovine, z nami ne stopite v nobeno pravno razmerje.

Prav tako v največji zakonsko dopustni meri ne odgovarjamo za pravilno delovanje funkcije PayPal ali drugih funkcij za plačevanje ali vnos podatkov, ki jih zagotavljajo tretje osebe in v zvezi s tem ne odgovarjamo za nobene stroške ali škodo.

V zvezi s ponujenimi artikli in storitvami e-poslovanja ne prevzemamo nobene odgovornosti v razmerju do kogar koli drugega razen vas. V razmerju do vas smo odgovorni le za neposredno škodo, ki bi nastala, če bi bila ta povzročena zaradi hude malomarnosti ali namenoma. Odgovornost za posredno škodo ali drugo škodo (na primer posredno škodo vključujoč izgubo dobička, izgubo prihranka ali škodo nastalo kot posledico izgube podatkov), kot tudi za škodo, povzročeno s strani tretjih oseb, je izrecno izključena.


 Uporaba prava

Za te Splošne pogoje, kupoprodajno pogodbo in razmerja med vami in nami se uporablja slovensko pravo.

Povzetek košarice
Košarica je prazna.
Dodaj izdelke
Zapri
Nazaj na vrh